Obsługa Klienta

 

GODZINY OTWARCIA

pon. - pt. 8.00 - 16.00

TELEFON
Telefon: 58 881 31 01

ADRES
TF Bank AB (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

Al. Grunwaldzka 103A

80-244 Gdańsk

Jeżeli masz pytania dotyczące naszej oferty, lub chesz żebyśmy to my skontaktowali się z Tobą skorzystaj z formularza zgłoszenia znajdującego się poniżej.

Potrzebujesz pomocy lub masz pytania? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Jeśli chcesz szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w zakładce Pytania i odpowiedzi.

Uwaga! Ze względu na tajemnicę bankową, nie odpowiadamy na wiadomości zawierające informacje o klientach za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiadamy tylko na ogólne pytania. W razie indywidualnych pytań o kredyt, prosimy o kontakt telefoniczny.

Loading...

Zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego jeśli nie jesteś zadowolony z naszych usług, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli wspólnie wyjaśnić wszelkie nieporozumienia i jeśli to możliwe, wyjaśnić przyczynę Twojego niezadowolenia.

Zgłoszone reklamacje przekazywane są do naszego doświadczonego zespołu ekspertów zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji, który dba o to, aby reklamacje rozpatrywane były rzetelnie i w najkrótszym możliwym terminie.

Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji w przypadku reklamacji rozpatrywanych w trybie „Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej”.

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani wraz ze wskazaniem:

· przyczyny opóźnienia,

· okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy

· przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli przesłana odpowiedź nie spełniła Twoich oczekiwań lub chciałbyś przekazać dodatkowe informacje do rozpatrzonej sprawy, istnieje możliwość odwołania się do Dyrektora Generalnego, kierując wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@tfbank.pl z dopiskiem „odwołanie do Dyrektora Generalnego” lub pisemnie na adres: Al.Grunwaldzka 103A, 80-244 Gdańsk.

Właściwymi dla Banku podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich są:

1. Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich (szczegółowe informacje, w tym Regulamin Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego, są dostępne na stronie internetowej www.zbp.pl).

2. Rzecznik Finansowy, w trybie rozpatrywania reklamacji lub pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporu (szczegółowe informacje: www.rf.gov.pl).

Powiadomienie o zmianie adresu

W przypadku zmiany adresu prosimy o bezzwłoczne poinformowanie Banku. Można skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta lub skorzystać z poniższgo formularza zmiany adresu.

Formularz zmiany adresu

 

Wzór Formularza o proporcjonalny zwrot prowizji

W przypadku spłaty kredytu przed terminem wynikającym z harmonogramu spłaty, klient ma prawo do częściowego zwrotu prowizji banku. Dla ułatwienia TF Bank przygotował formularz, który usprawni proces zwroty kwoty wynikający z wcześniejszej spłaty.

Formularz do zwrotu częściowej prowizji

 

Wzór oświadczenia o odstąpienia od umowy kredytu

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy kredytu o zakup Towaru

Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy kredytu

 

Dokumenty potrzebne do uzyskania kredytu

Aby otrzymać kredyt wystarczy przedstawić dowód osobisty oraz dokumenty poświadczające fakt uzyskiwania stałych dochodów.

Formularz zaświadczenia o wynagrodzeniu

TF Bank, jako odpowiedzialny przedsiębiorca i administrator danych osobowych dba o zabezpieczenie uzasadnionego interesu oraz praw klientów w zakresie ochrony danych osobowych i ich przetwarzania.

OŚWIADCZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH